A fehérjékről 5 pontban



1. Van egy napi fehérje minimum (0,8-1,2 gramm/testsúlykilogramm) ami azt jelenti, hogy amit ma nem viszel be azt holnap nem tudod pótolni.


2. 2 gramm/testsúlykilogramm/nap-nál nagyobb fehérjebevitel már megterheli a szervezeted és elhízáshoz vezet.


3. Edzés és verseny közben ne a fehérje tartalmú frissítőket helyezd előtérbe hiszen a testmozgás során legfőképp szénhidrátra van szükséged.


4. A napi fehérjeszükségleted a nap folyamán egyenletesen elosztva fogyaszd el természetes forrásokból ne bekevert por formájában.


5. A növényi fehérjéket mindig egészítsd ki állati fehérjével tehát a főzeléket mindig feltéttel fogyaszd!


Hosszabban az i:am/szeretem az életem oldalunkon tudsz a fehérjékről olvasni ahol néhány élelmiszer fehérjetartalmát is feltüntettük.


Te a versennyel, edzéssel foglalkozz, a frissítést bízd az Enduraid-re!


#sportfrissítés #versenyfrissítés #fehérjék #fehérjeminimum #aminosav #sporttáplálkozás #fehérjeminimum #fehérjetúladagolás